All work and no play makes Jack a dull boy All work and no play makes Jack a dull boy All work and no play makes Jack a dull boy All work and no play makes Jack a dull boy All work and no play makes Jack a dull boy

lunes, septiembre 26, 2005

There, There




In pitch dark I go walkin' in your landscape
Broken branches trip me as i speak
Just 'cause you feel it doesn’t mean it’s there
Just 'cause you feel it doesn’t mean it’s there
There's always a siren singing you to shipwreck
(Don't reach out, don't reach out)
(Don't reach out, don't reach out)
Steer away from these rocks we'd be a walking disaster
(Don't reach out, don't reach out)
(Don't reach out, don't reach out)
Just 'cause you feel it doesn't mean it's there
(there’s someone on your shoulder)
(there’s someone on your shoulder)
Just 'cause you feel it doesn't mean it’s there
(there’s someone on your shoulder)
(there’s someone on your shoulder)
There there
Why so green
And lonely, and lonely, and lonely
Heaven sent you
To me, to me, to me
We are accidents waiting
Waiting to happen
We are accidents waiting
Waiting to happen

5 Comments:

Blogger pedro finch_ said...

Pon la letra de 'You',hombre!!! ;-)

3:24 p. m.

 
Blogger Oskar MG said...

Que puñetero el sr anónimo, siempre es el primero en felicitarte!!! Cuánta eficacia!

es... iMpresionante
es... iNcreíble
iLumínanos, oh sabio iNocente...

:PPP

3:45 p. m.

 
Blogger pedro finch_ said...

Ahora que la leo me recuerda una hermosa canción del último de la fila que decía algo asín como
'soy un accidente, un error de medida'

6:28 p. m.

 
Blogger Mingorance said...

hermosa canción, el último de la fila... no me cuadra. No me gusta el hombrecito vibrato. Casi te borro el comentario por sacrilegio.

9:48 a. m.

 
Blogger pedro finch_ said...

Uy, un gran grupo. Sus tonos aflamencados podían herir oidos no preparados (aunque por nuestras venas corra la copla), pero cuando entras en su mundo lo encuentras lleno de poesía.
Es más, el Manolo García se acerca al ideal de artista completo (escritor, pintor, director de videoclips).
Algún día te regalaré una entrada en mi blog con alguna letra del ultimo.

9:20 a. m.

 

Publicar un comentario

<< Home